T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / KADIKÖY - Kadıköy Halk Eğitimi Merkezi

Kalite Evrakları

 AN.001 ÇALIŞAN MEMNUNİYETİ ANKETİ indirmek için tıklayınız

AN.002 ÇALIŞAN FARKINDALIK ANKETİ indirmek için tıklayınız

AN.003 TEDARİKÇİ MEMNUNİYET ANKETİ indirmek için tıklayınız

AN.004 ÖĞRENCİ MEMNUNİYET ANKETİ indirmek için tıklayınız

AN.005 DIŞ PAYDAŞ MEMNUNİYET ANKETİ indirmek için tıklayınız

FR.001  İÇ DIŞ HUSUSLAR indirmek için tıklayınız

FR.002  İLGİLİ TARAFLARIN İHTİYAÇ VE BEKLENTİLERİ indirmek için tıklayınız

FR.003 KURULUŞUN KAPSAMI indirmek için tıklayınız

FR.004 LİDERLİK VE TAAHÜT FORMU indirmek için tıklayınız

FR.005 KYS POLİTİKA indirmek için tıklayınız

FR.006 KYS GÖREV FORMLARI indirmek için tıklayınız

FR.006 KYS GÖREV FORMU SEVKİYAT VE DEPO SORUMLUSU indirmek için tıklayınız

FR.006 KYS GÖREV FORMU OKUL MÜDÜRÜ İŞ VEREN KYS YÖNETİCİSİ indirmek için tıklayınız

FR.006 KYS GÖREV FORMU OKUL AİLE BİRLİĞİ BAŞKANI indirmek için tıklayınız

FR.006 KYS GÖREV FORMU MÜDÜR YARDIMCISI İŞ VEREN TEMSİLCİSİ KYS TEMSİLCİSİ indirmek için tıklayınız

FR.006 KYS GÖREV FORMU KYS TEMSİLCİSİ indirmek için tıklayınız

FR.007 KYS HEDEFLERİ FORMU indirmek için tıklayınız

FR.008 KYS HEDEFLERİ TAKİP VE DEĞERLENDİRME FORMU indirmek için tıklayınız

FR.009 KYS DUYURU İMZA SİRKÜSÜ indirmek için tıklayınız

FR.010 SWOT ANALİZİ FORMU indirmek için tıklayınız

FR.011 KYS HEDEF DEĞERLENDİRME FORMU indirmek için tıklayınız

FR.012 DEĞİŞİKLİK TAKİP FORMU indirmek için tıklayınız

FR.013 DÜZELTİCİ FAALİYET FORMU indirmek için tıklayınız

FR.015 OKUL ALT YAPI FORMU indirmek için tıklayınız

FR.016 PROSESLERİN İŞLETİMİ İÇİN ÇEVRE FORMU indirmek için tıklayınız

FR.017 İŞ BAŞVURU FORMU indirmek için tıklayınız

FR.018 EĞİTİM ÇAĞRI FORMU indirmek için tıklayınız

FR.019 EĞİTİM KAYIT FORMU indirmek için tıklayınız

FR.020 PERSONEL YETKİNLİK FORMU indirmek için tıklayınız

FR.021 GÖREV SORUMLULUK VE YETKİ FORMU indirmek için tıklayınız

FR.022 SÜREÇ SORUMLULUK FORMU indirmek için tıklayınız

FR.023 DUYURU FORMU indirmek için tıklayınız

FR.024 TEBLİĞ TEBELLÜĞ FORMU indirmek için tıklayınız

FR.025 DİLEKÇE FORMU indirmek için tıklayınız

FR.026 İLAN PANOLARI KULLANMA FORMU indirmek için tıklayınız

FR.027 İÇ İLETİŞİM FORMU indirmek için tıklayınız

FR.028 EVRAK TALEP FORMU indirmek için tıklayınız

FR.029 DOSYA ETİKET FORMU indirmek için tıklayınız

FR.030 DOKÜMAN DAĞITIM FORMU indirmek için tıklayınız

FR.031 TASARIM İSTEK FORMU indirmek için tıklayınız

FR.032 REVİZYON YENİ DOKÜMAN İPTAL TALEP FORMU indirmek için tıklayınız

FR.033 DOKÜMAN REVİZYON İZLEME FORMU indirmek için tıklayınız

FR.034 MÜŞTERİ TALEP ŞİKAYET FORMU indirmek için tıklayınız

FR.035 ANKET SONUÇ KAYIT FORMU indirmek için tıklayınız

FR.036 DİLEK İSTEK ÖNERİ FORMU indirmek için tıklayınız

FR.037 DİLEK İSTEK ÖNERİ TAKİP FORMU indirmek için tıklayınız

FR.038 MÜŞTERİ ANKET FORMU indirmek için tıklayınız

FR.039 MÜŞTERİ BİLGİ KARTI FORMU indirmek için tıklayınız

FR.040 ÜRÜN TASARIM DOĞRULAMA VE GELİŞTİRME FORMU indirmek için tıklayınız

FR.041 ÜRÜN KALİTE KONTROL FORMU indirmek için tıklayınız

FR.042 GİRDİ KONTROL FORMU indirmek için tıklayınız

FR.043 TEDARİKÇİ SEÇME VE DEĞERLENDİRME FORMU indirmek için tıklayınız

FR.044 UYGUN OLMAYAN ÜRÜN HİZMET BİLDİRİM FORMU indirmek için tıklayınız

FR.045 SÖZLEŞME ŞARTLARI ANALİZ FORMU indirmek için tıklayınız

FR.046 UYGUN OLMAYAN ÜRÜN HİZMET KAYIT FORMU indirmek için tıklayınız

FR.047 UYGUN OLMAYAN ÜRÜN / İADE ÜRÜN DEĞERLENDİRME FORMU indirmek için tıklayınız

FR.048 HEDEF TAKİP FORMU indirmek için tıklayınız

FR.049 ÇALIŞAN MEMNUNİYETİ ANKET SONUÇ FORMU indirmek için tıklayınız

FR.050 MÜŞTERİ ŞİKAYET FORMU indirmek için tıklayınız

FR.051 DENETİM DEĞERLENDİRME FORMU indirmek için tıklayınız

FR.052 İÇ TETKİK SORU FORMU indirmek için tıklayınız

FR.053 İÇ TETKİK UYGUNSUZLUK FORMU indirmek için tıklayınız

FR.054 YGG TOPLANTI GÜNDEM FORMU indirmek için tıklayınız

FR.055 DÜZELTİCİ FAALİYET TAKİP FORMU indirmek için tıklayınız

FR.056 DEĞİŞİKLİK DEĞERLENDİRME VE ONAY FORMU indirmek için tıklayınız

FR.057 UYGUN OLMAYAN ÜRÜN/ HİZMET BİLDİRİM FORMU indirmek için tıklayınız

FR.058 UYGUN OLMAYAN ÜRÜN HİZMET KAYIT FORMU indirmek için tıklayınız

FR.059 SÜREKLİ İYİLEŞTİRME FORMU indirmek için tıklayınız

FR.061 UYGUNSUZLUK BİLDİRİM FORMU indirmek için tıklayınız

FR.062 MÜŞTERİ DEĞERLİ EVRAK TAKİP FORMU indirmek için tıklayınız

FR.063 SİPARİŞ TAKİP FORMU indirmek için tıklayınız

FR.064 EĞİTİM TALEP FORMU indirmek için tıklayınız

LS.001 İHTİYAÇ LİSTESİ indirmek için tıklayınız

LS.002 ONAYLI TEDARİKÇİ LİSTESİ indirmek için tıklayınız

LS.003 PERSONEL YETKİNLİK LİSTESİ indirmek için tıklayınız

LS.004 DUYURU İMZA SİRKÜSÜ LİSTESİ indirmek için tıklayınız

LS.005 PERSONEL İLETİŞİM BİLGİLERİ LİSTESİ indirmek için tıklayınız

LS.007 DOKÜMAN DAĞITIM LİSTESİ indirmek için tıklayınız

LS.008 DIŞ KAYNAKLI DOKÜMAN LİSTESİ indirmek için tıklayınız

LS.009 KAYIT İMHA LİSTESİ indirmek için tıklayınız

LS.010 DÖKÜMAN LİSTESİ indirmek için tıklayınız

LS.011 YASAL MEVZUAT LİSTESİ indirmek için tıklayınız

LS.012 MÜŞTERİ VE DIŞ TEDARİKÇİYE AİT MÜLKİYETLER LİSTESİ indirmek için tıklayınız

LS.013 ARŞİV EVRAK SAKLAMA SÜRELERİ LİSTESİ indirmek için tıklayınız

LS.014 STOK LİSTESİ indirmek için tıklayınız

PL.001 BAĞLAM RİSK FIRSAT ETKİ DEĞERLENDİRME PLANI indirmek için tıklayınız

PL.002 KALİTE YÖNETİM SİSTEM PLANI indirmek için tıklayınız

PL.003 PROSES KONTROL PLANI indirmek için tıklayınız

PL.004 BAKIM PLANI indirmek için tıklayınız

PL.006 ÜRÜN TASARIM DOĞRULAMA VE GELİŞTİRME PLANI indirmek için tıklayınız

PL.007 İÇ TETKİK PLANI indirmek için tıklayınız

PR.001 DOKÜMANLARIN HAZIRLANMASI VE KONTROLÜ PROSESİ indirmek için tıklayınız

PR.002 EĞİTİM PROSESİ indirmek için tıklayınız

PR.003 SATIN ALMA PROSESİ indirmek için tıklayınız

PR.004 RİSK VE FIRSATLAR DEĞERLENDİRME PROSESİ indirmek için tıklayınız

PR.005 YASAL ŞARTLARIN KONTROLÜ PROSESİ indirmek için tıklayınız

PR.006 MUAYENE VE TESLİM ALMA PROSESİ indirmek için tıklayınız

PR.007 PERFORMANS İZLEME VE ÖLÇME PROSESİ indirmek için tıklayınız

PR.008 İÇ TETKİK PROSESİ indirmek için tıklayınız

PR.009 KALİTE KAYITLARININ KONTROLÜ PROSESİ indirmek için tıklayınız

PR.010 YÖNETİMİN GÖZDEN GEÇİRME PROSESİ indirmek için tıklayınız

PR.011 TASARIM VE GELİŞTİRME PROSESİ indirmek için tıklayınız

PR.012 SÜREKLİ İYİLEŞTİRME PROSESİ indirmek için tıklayınız

PR.013 UYGUNSUZLUKLARIN KONTROLÜ PROSESİ indirmek için tıklayınız

PRS.001 YETERLİLİK EĞİTİM VE FARKINDALIK PROSEDÜRÜ indirmek için tıklayınız

PRS.002 İLETİŞİM PROSEDÜRÜ indirmek için tıklayınız

PRS.003 HİZMETALAN MEMNUNİYET PROSEDÜRÜ indirmek için tıklayınız

PRS.004 ARŞİV PROSEDÜRÜ indirmek için tıklayınız

PRS.005 DÜZELTİCİ FAALİYET PROSEDÜRÜ indirmek için tıklayınız

PRS.006 MÜŞTERİ VE DIŞ TEDARİKÇİ MÜLKİYETİNİ KORUMA PROSEDÜRÜ indirmek için tıklayınız

RP.001 ÖN TEST SON TEST RAPORU indirmek için tıklayınız

RP.002 PROSES VE SON KONTROL RAPORU indirmek için tıklayınız

RP.003 İÇ TETKİK RAPORU indirmek için tıklayınız

ŞM.001 PROJE TASARIM İŞ AKIŞ ŞEMASI indirmek için tıklayınız

ŞM.002 OKUL ORGANİZASYON ŞEMASI indirmek için tıklayınız

ŞM.003 UYGUN OLMAYAN ÜRÜN AKIŞ ŞEMASI indirmek için tıklayınız

ŞM.004 PROSES ETKİLEŞİM ŞEMASI indirmek için tıklayınız

ŞRT.001 SATIN ALMA ŞARTNAMESİ indirmek için tıklayınız

TB.002 VERİ ANALİZ TABLOSU indirmek için tıklayınız

TL.001 MÜŞTERİ İLE İLETİŞİM TALİMATI indirmek için tıklayınız

TL.002 ÜRÜN HİZMET ŞARTLARININ BELİRLENMESİ VE GÖZDEN GEÇİRİLMESİ TALİMATI indirmek için tıklayınız

TL.003 HİZMET ŞARTLARININ BELİRLENMESİ VE GÖZDEN GEÇİRİLMESİ TALİMATI indirmek için tıklayınız

TL.004 TAŞIMA, DEPOLAMA VE MUHAFAZA TALİMATI indirmek için tıklayınız

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 01.02.2024 - Güncelleme: 01.02.2024 15:26 - Görüntülenme: 102
  Beğen | 0  kişi beğendi

Etiketler :
Kalite Evrakları,